Icon

Overstappen? Doe de software wissel!

Lees er hier meer over

Veel gestelde vragen

Hoe werkt de installatie van Balans?

Balans is een cloud oplossing, dat betekent dat er niks op uw laptop of pc geïnstalleerd hoeft te worden. Wij maken voor u een eigen omgeving aan die we volledig voor u inrichten.

U heeft slechts een PC, Laptop of tablet en internetverbinding nodig om Balans te kunnen gebruiken. Wij richten uw systeem voor u in met bijvoorbeeld uw spreekuur locaties en u en collega's krijgen een korte training. Zo kunt snel gebruik maken van uw clientensysteem. U hoeft zich geen zorgen te maken over updates, backups of ontwikkeling. Daar zorgen wij voor.

Interesse in een vrijblijvende demonstratie? Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen

Kan ik in Balans ook samenwerken met collega's?

Dat kan zeker. Balans is bij uitstek geschikt voor de professionele multi-user praktijk. U kunt bijvoorbeeld heel eenvoudig agenda's delen en cliënten kunnen online afspraken maken en hierbij kiezen met welke collega zij een afspraak willen. 
Lees meer

Zijn er koppelingen met Diagnose Behandel Centra (DBC's) mogelijk?

Er zijn koppelingen mogelijk met Zorgdomein en Vip-Live. Zo kunt u goed samenwerken met uw huisartsen of specialist. Afhankelijk van de koppeling ontvangt u verwijzingen volledig geautomatiseerd in Balans.

Lees meer

Beschikt Balans over een online agenda voor cliënten?

Ja, Balans beschikt ook over een geavanceerde online portal waar cliënten zelf afspraken kunnen maken en beheren.

U kunt tevens documenten delen zoals recepten en een voedingsberekening en kunt u voortgang  monitoren van bijvoorbeeld gewicht of BMI.

Lees meer

Veilig en AVG-proof

Met Balans bent u volledig AVG proof. Balans beschikt namelijk over een basis cliënten portaal waar cliënten hun persoonsgegevens en voorkeuren kunnen beheren en inzage in hun dossier kunnen aanvragen. Dit is sinds 1 juli een verplichting en zo voldoe je met Balans dus aan de AVG. Daarnaast is het natuurlijk belangrijk dat uw cliëntgegevens goed beschermt zijn. Omdat er niks op uw computer is geïnstalleerd, hoeft u zich geen zorgen te maken over de veiligheid. Wij zijn ISO-27001 en NEN7510 gecertificeerd waarmee we aantonen dat wij data veiligheid serieus nemen. Uw cliëntgegevens en praktijkadministratie zijn bij ons in goede handen!

Lees meer